Päivitystä

Ajattelin taas vaihteeks päivitellä kuulumiseni, että tää ei aivan täysin hiljenis tää blogi. Tosin näyttää aika vähäiseltä toi lukijamäärä (1 lukija) toki osalla ei oo tiliä millä liittyä lukijaks ja nään sivunkatseluista että kyllä tätä joku lukee, mutta ei mulla silti montaa lukijaa oo. Näköjään käynyt vähän samoin kun edellisen blogini kanssa missä lukijamäärä pysy sen koko 2 vuotta kolmessa lukijassa;P Tällä kirjotuksella ei oo mitään syvällistä tarkotusta tai maailmaa mullistavaa aihetta, kunhan nyt kulutan aikaa joka mun btw pitäis käyttää huomiseen YH:n kokeeseen valmistautumiseenXP
Lähiaikoina ei oo tapahtunu oikeestaan mitään erityistä mainitsemisen arvoista mun elämässä. Ainii, olihan meillä toi TET-harjottelu viimeset kaks viikkoo joista ensimmäisen vietin Lääkärikeskus Aavalla työfysioterapeutin seurassa ja toisen Eläinystäväsi Lääkärillä Kaarilassa kaiken karvaisten kavereiden joukossa. Oli kyl mukava kokemus ja mielellään olisin useempaankin paikkaan voinut mennä.
Tänään tuli taas luettua uudestaan STS kielimatkan ohjeistukset ja muut ja matkakuume vaa nousi entisestään. En millään meinaa käsittää, että mä oon oikeesti lähdössä vieraaseen maahan täysin vieraiden ihmisten kanssa asumaan mulle ennestään tuntemattomaan perheeseen kolmeks viikoks. En malttais odottaa mutta kai se on vaan pakko. Eikä asiaa auta yhtään se että saadan tiedot perheestä, ohjaajista ja kaikesta muustakin vasta n. kuukaus ennen matkaa.
Mutta onneks pian on joulu:☻ oon jo laskenu päiviä ja ootan innolla meiän Thaimaan matkaa. Tulee varmasti oleen kivaa sielläkin:☺ Pysykäähän kuulolla niin kirjottelen sitten tammikuun puolella matkasta. Sitä ennen nää jutut tulee varmaan olemaan jotakuinkin samanlaisia jännityshypetysinnostuskuulumis kirjotuksia joissa ei oo minkään sortin päätä eikä häntää.

Kuulemisiin!
♥:Laura

Kommentit