Mitä mulle kuuluu?

Onpas mukavaa olla taas blogin parissa:) Mulla tosin taitaa olla aika paljon selitettävää tän pitkän ja mut ittenikin yllättäneen tauon takia. Ensinnäkin yks syy sille miks en oo kirjottanut on se että tän piti olla pääasiassa kielimatkablogi ja ylläripylläri kielimatkajuttuihin on vielä aikaa.
Toisekseen mulla ei oo paljon lukijoita, joten en usko että kovin moni on tästä mieltään pahoittanut ja muutenkin mun fiilis ei oo ollu sopiva kirjottamiseen. Nyt mulla onneks on vaikka mitä mielessä mutta taidan alotta kuulumisilla. Eli mitä oon tehny kuluneen kuukauden aikana?
Lähinnä koulua. Oon hakenu paria kesätyöpaikkaa ja toivon tosissani et jostain tärppäis ja saisin duunia kesäkuulle. Sitten oli pääsiäinen minkä vietin laivalla perheeni kanssa. Otin muutamia kuvia, jotka on aika edustavia kännykkälaadun takia.



Ehkäpä tunnistatte, että olin siis M/S Viking Gracella

 



Laivalta muuten löyty myös Suomen ainoa ja Maailman ensimmäinen risteilevä
 Victoria's Secret myymälä

Ruuan taso Oscar A la Cartessa oli huippu


















Viime viikonlopun taas vietin kaverin synttäreillä ja oli kieltämättä hauskaa. Sieltä kuvamateriaali on lähinnä näitä artsy-otoksia.

Hmmm...kuinka me koristeltiin;,D

Maailman söpöimpiä nää minikokoset lippunauhat


















Eipä tässä sitten muistaakseni mitään ihmeempiä oo ollukkaan. Tänään sain tietää, että päästään viestinnän ryhmän kanssa Tampereen radioon täläsen uutisluokkaprojekin myötä joten siltä parin viikon päästä toivottavasti kuvamateriaalia. Mulle on muuten tapahtunu tässä kevään koitettua jotain. Oon jotenki paljon ilosempi ja psitiivissempi nykyään. Ehkä vaan kyllästyin siihen että aina valitetaan kun joku on huonosti ja jokapuolella kuulee miten ihmiset puhuu toisistaan pahaa seläntakana. Ollaan siis kaikki ystävällisiä toisille ja kitetaan yhessä iloita kaikenlaisista pikkujutuistakin.

Sai muuten sähköpostiin linkin josta ilmottautua kielikurssi-infoihin ja osallistun Maltan kurssin online-infoon vanhempieni kanssa tossa ens kuun puolenvälin korvilla ja oon sen jälkeen toivottavasti taas hiukan viisaampi ja voin jakaa tietoni myös täällä. Voi että oon niin innoissani tästä. En haluais asettaa odotuksia liian korkeelle etten pety mutta täytyy myöntää et odotan kyllä aika paljon tältä kielikurssilta. Sieltä pyrin saamaan mahdollisimman paljon matskua videomuodossa niin ehkä siihen on helpompi päästä sisälle sillee. Ja ite ainakin oisin toivonu enemmän kokemusvideoita Maltasta kohteena, kun niitä aika harvassa löytyy. Lisäks kesällä tulee toivottavasti tapahtuun muitakin mukavia juttuja joista tuun kertoileen täällä. Mulla onkin sellanen fiilis että tästä peruskoulun päättävästä kesästä tulee ihan huippu.

Muistakaa seurailla mun juttuja jatkossakin ja vinkatkaa kavereillekin, jos vaikka jotain kiinnostaa nää kielimatkajutut tai mikävaan muukin.

See ya! ♥:Laura

Kommentit