New beginning

Moikka! Mun nimi on Laura ja oon 15v tyttönen Tampereelta. Tässä ekass postauksessa valotan hieman mun blogin taustoja ja kerron jotain elämästäni jota joku täällä toivottavasti tulee seurailemaan myöhemmin:)
Tän blogikirjotuksen otsikolla 'new beginning' on omat syynsä. Mulla siis oli aiemmin 'Just a pretty life?' niminen blogi jonka tossa kesällä sitten poistin kun lukijoita ei oikein ollut eikä mun elämässä sillä hetkellä ollu yhtään mitään kirjotettevaa. Nyt kuitenkin sain eilen syyn ja pienen boostauksen bloggaamisen uudelleen alottamiseen ja inspiraatioita ja innostusta kirjotteluun on tullu taas lisää. Saa nyt nähdä kauanko tää juttu kestää;)
Syyhyn siis. Niinkun luultavasti jo huomasit blogin nimi on Laura's suitcase mikä siis tarkottaa Lauran matkalaukkua. Sillekkin on tarinansa. Uskon että jokainen on vähintään kerran elämässään kuullu että joku kaveri tai tuttu lähtee ulkomaille ja reaktio on ollu tää perinteinen "Mä tuun sit sun matkalaukussa mukaan". Nyt jo varmaan arvasit jotain? Jepjep, ihan oikein veikattu. Mä oon lähdössä ulkomaille ja ajatus olis että tää blogi on mun jonkinsortin matkalaukku jossa kaikki lukijat saa pienen kurkistuksen mun matkaan. Ja tää matka mistä puhun ei ookkaan mikään täysin perinteinen lomamatka perheen kanssa, vaikka sellanenkin on tossa joulun aikaan luvassa ja siitäkin tuun kirjottamaan mutta se varsinainen syy sijottuu ens kesään. Joko arvasit? Etkö? Mä ilmottauduin eilen STS:n kielimatkalle Maltalle ens heinä-elokuun vaihteessa. Matkan kesto on kolme viikkoo ja tuun asumaan paikallisessa isäntäperheessä, muuta en vielä oikein tiedäkkään:') Täällä pääsee siis seurailemaan mun fiiliksiä tulevasta matkasta ja tietenkin materiaalia Maltan auringosta (ja toki Thaimaan lomalta myös joulun aikoihin). Toki elämästäni ja menoistani muutenkin kirjottelen. Toivottavasti joku siis kiinnostuu ja liittyy lukijaksi:)

Tässä vielä pari kuvaa Maltasta ja sen sijainnista.






♥:Laura

Kommentit

  1. Oii vähänkö kiva :) mä tuun matkalaukkuun :)

    VastaaPoista
  2. Jees kiva jos kiinnostuit:) Tervetuloo mukaan:D

    VastaaPoista
  3. Aion kyllä lukee KAIKKI postaikset sun kielimatkasta, koska en ikinä itte pääsis.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivaa:) Kerronkin sit kaiken matkasta:D

      Poista

Lähetä kommentti