Toinen viikko starttaa

Tää reilu viikko Maltalla on ollu varmasti elämäni parhaita aikoja. Oon saanu uusia kivoja kavereita, käyttänyt englannin kieltä arjessa ja saanut rusketusta.
Eilen meillä oli rantapäivä. Rannalle mentiin heti koulusta ja siellä oltiin about kymmeneen asti. Tänään oltiin Cominon saarella joka on ehdottomasti yks Maltan kauneimmista paikoista. Vesi oli superkirkasta ja korkeilta vuorilta oli huikeet näkymät. Illalla kierreltiin Medinan kylää ja tälläselle maalaisromantiikkaa rakastavalle niinku minä pienet kujat ja suloiset parvekkeet uppos kyllä. Syötiin jäätelöt ja löydettiin vanha kaivo joka oli tosi nätti.  Oon myös hukannut ääneni jonnekkin. Mulla itelläni ja ehkä muillakin menee hermo kun pihisen koko ajan. En oo muuten yhtään kipee mutta ääntä ei vaan oikein kuulu.
Jos en vielä oo moneen kertaan sanonut niin tykkään tästä jengistä täällä tosi paljon. Näiden ihmisten kanssa juttu on luistanu heti Suomesta asti ja ollaan keskusteltu myös ihan vakavissaankin :P Täällä pääsee hyvin irti kotiasioista ja saa rauhassa nauttia tästä hetkestä. Vaikka välillä vähän ikävöin kotipuoleen (ihmisiä ainakin) tykkään maltasta ihan hirmusesti eikä lähteminen oo varmaan helppoa. Nyt mun silmät painuu kiinni niin että on pakko käydä nukkumaan.
♥: Laura

Kommentit